Veelgestelde vragen


Fulfilment is het afhandelen van de logistiek van een webshop. Besteld een klant iets bij uw webshop krijgen wij de order binnen in ons systeem. Wij ‘picken’ de order en maken deze gereed voor verzending.



Je kunt vanaf 1 pakket al bij ons klant worden!



Wij houden een Cut- off tijd van 22:00 aan. Dit houdt in dat wanneer er voor 22:00 besteld wordt, het de volgende dag in huis is.



Je kunt jezelf aanmelden op deze pagina. Zodra je je gegevens hebt ingevuld zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en wordt er een account voor je aangemaakt. Vervolgens kun je je voorraad bij ons brengen, maar wij kunnen deze ook bij je ophalen.



Wij kunnen grote en kleine producten opslaan en verwerken. Wij werken alleen met niet-giftige en non-food producten.



Wij maken gebruik van all-in tarieven. Zie voor meer informatie de tarievenpagina.



Wij hebben een samenwerking met PostNL, en werken ook met PostNL Extra@Home. Maar het is mogelijk om te versturen met DHL, UPS, DPD of andere vervoerders. Of het nu gaat om grote pakketten of palletvervoer, wij bieden de oplossing.



Ja, wij kunnen wereldwijd verzenden.



Ja, wij voorzien jouw ook van het retourproces. Zie meer hierover op de retourpagina.



Wij maken voornamelijk gebruik van Shopify, Bol, Amazon, Woo commerce, Opencart, Magento en CCV. Maak je gebruik van een andere koppeling? Dat is geen probleem, neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen.



Ja, als je een product hebt waar een speciale verpakking omheen moet of een flyer en/of sticker toegevoegd wilt hebben, kunnen wij je daarmee voorzien. Neem contact met ons op om deze afmetingen door te nemen.